Sola, bada, ute och grilla...

Tjabba tjena! Mycket mycket länge sen vi skrev nu märker jag. Iallafall har det blivit sommar och drygt halva lovet har gått men gråt inte för det. Jag tror säkert många har haft det riktigt soft och kunnat badat lika mycket som jag har ;)
Själv har jag inte träffat några från gymnasiet hittills men kanske jag får göra det nu när det blir läger i bruks. Längtar!

Så har man flyttat ut från elevhemmet nu oxå, ta en snabbtitt på dessa sköningar som drog nitlotten att få städa badrummet (fast köket var kanske snäppet värre)




I slutet av terminen var det läger i meråker med några riktigt fina pass. Här återvänder vi till sverige på rullisar.


Sen vart det ju midsommar...och regn. Äh lev med det ;)


Har märkt hur satans mycket saker man behöver till lägenheten i höst. Helt galet!

Ha de bra // jullan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0