Gott nytt år !

Ser att bloggen är lite klent uppdaterad, så tänkte skriva ett kort litet inlägg :)

Hoppas att alla har haft ett hittills bra lov (+att ni har hållt er friska) ni oxå och åkt mycket skidor! Det har till och med jag gjort (y) för det går faktist att åka här i lilla muppland, även om man inte kan tro det  ;)
Och hoppas oxå att det kom nån tomte till er, våran bröt på norska iallafall :P Och han gav oss väldigt fina paket.
Själv har man tillbringat lovet med en relativt sjuk familj, då menar jag inte sjuk som är Sjuk, utan jag menar hostig och snorig och sånt, men jag har hittills klarat mig bra, och hoppas för Faan att det ska hålla hela lovet ut !

Trodde jag skulle få träffa lite järpenfolk ute på tävlingar men det blev bara Lois jag fick träffa på morapinglan förra helgen. Nej nu ser vi fram emot Östersund ! :D Kul ska det bli !!

Hoppas att ni som är i Kina har det bra! När ni kommer hem kanske man får se lite bilder.. ;)

Gott nytt år önskar julia ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0